úterý 20. října 2015

Kurz háčkování - dětská čepička dvě barvy do spirály, Crochet het helix ...

3 komentáře:

  1. Dobrý den. Jsem návody jsem nadšená, sice už nějaký pátek pletu i háčkuji, ale člověk se učí celý život :-) Pustila jsem se podle Vašeho návodu do pletení ponožek na kruhové jehlici a teď se mi zalíbilo i háčkování čepičky, budu se těšit na pokračování. Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Pokračování bude, i když jsem se poněkud zasekla...omlouvám se, ale došlo k tomu, že čepičku uchvátila kočka, poněkud ji zmasakrovala a já jsem se ještě jaksi nedostala k tomu, abych ji znovu vytvořila a dokončila...spadl mi řemen ;-). Zdravím k.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokračování bude, i když jsem se poněkud zasekla...omlouvám se, ale došlo k tomu, že čepičku uchvátila kočka, poněkud ji zmasakrovala a já jsem se ještě jaksi nedostala k tomu, abych ji znovu vytvořila a dokončila...spadl mi řemen ;-). Zdravím k.

    OdpovědětVymazat

Štítky

O Škole pletení a háčkování Katrincola yarn

Pravidelní čtenáři